Hop til hovedindhold

Forsyningen er dit lokale elselskab

Uanset om du skal købe el til dit hjem, din bil, dit sommerhus eller din virksomhed, så synes vi, at det er vigtigt, at du føler dig glad og tryg. Derfor gør vi hver dag vores bedste for, at du får en god oplevelse med at være kunde hos Forsyningen.

Uanset hvor du bor i Danmark, kan vi tilbyde el til din adresse. Det frie elvalg betyder, at du frit kan vælge, hvilket elselskab, som du vil være kunde hos. Så hvorfor ikke vælge et selskab, som du kan stole på?

Vi synes, at det er vigtigt at være til stede og støtte lokalt – uanset om det er de mindstes fodboldhold eller elitesport. Du vil derfor finde os rundt omkring i Nordjylland, ligesom du vil støde på Forsyningens medarbejdere i dit lokalmiljø.

Hvis du har brug for at komme i kontakt med os, så kan du ringe eller komme forbi vores kontor på Knivholtvej 15, 9900 Frederikshavn. Du kan se vores åbningstider nedenfor.

Sammen om en grønnere fremtid

Vi lader dig vælge om du ønsker el fra vedvarende energikilder. Du betaler et ekstra tillæg når du tilvælger Time El Miljø. Du kan kontakte vores kundeservice og få et certifikat for oprindelsen af el.

Er du allerede elkunde hos Forsyningen, men i tvivl om din elaftale, kan du logge ind på MinForsyning og finde den på din regning.

Ønsker du at skifte elaftale, så kan du gøre det her.

Spørgsmål og svar om el

Hvilken elaftale har jeg?

På din regning under specifikationen fremgår det, hvilket elprodukt du har.

Hvad betaler jeg for el?

Du finder elprisen for igangværende døgn her. Hertil skal du tillægge moms, afgifter og transportbetalinger. Prisen for det kommende døgn offentliggøres hver dag kl. 15. 

Får jeg reduktion i elafgiften?

På din regning fremgår, hvorvidt du har reduktion i elafgiften eller ej. Du finder det på specifikationen af din regning.

For at være berettiget til reduktion i elafgiften skal din bolig være registreret med elvarme som primær varmekilde i BBR, og der skal sendes ansøgning herom til din el leverandør.

 

Find ansøgning til reduktion i elafgiften

Betaler jeg et tillæg til elprisen?

Du betaler et tillæg pr. kWh samt moms, energiafgift og transportbetaling. Du kan finde oversigten over tillæg, afgifter og transportbetaling her.

Hvordan kan jeg følge med i mit elforbrug?

På minForsyning kan du tilgå og følge dit elforbrug – er du i tvivl om, hvordan du får adgang, er du velkommen til at kontakte Kundeservice på tlf. 9829 9000, hvor vi sidder klar til at hjælpe dig.

Hvordan indberetter jeg fejl på vej- og stibelysning?

Indberet fejl på vej- og stibelysning

 

Inden du indberetter fejl om en slukket gadelampe, tjek gerne, om der er lys i "nabolamperne".

Vi har igen tændt for alle vores gadelygter. I tidsrummet fra kl. 22:30 - 6:30 er hver anden gadelygte tændt.

Jeg har indberettet en fejl på gade- eller stibelysning - hvornår retter I fejlen?

Gadelyset er ikke fjernovervåget. Vi er derfor afhængige af de henvendelser, vi får, for at kunne rette fejlen.

Når du indberetter en mindre fejl på enkelte gadelamper, vil fejlretningstiden typisk være 1 uge.  Vi samler enkelte fejlramte lamper sammen i puljer, og af hensyn til logistik og kørsel kan fejlretningstiden derfor være op til 4 uger.

Fejl på gadelys, hvor hele veje/områder er uden lys, bliver fejlrettet hurtigst muligt.

Jeg har solceller, hvad skal jeg være opmærksom på?

Der kan være mange spørgsmål, når du anskaffer dig solceller. Vi har samlet en række nyttige links nedenfor. 

 

 

Hvilket netselskab hører jeg under?

For at se hvilket netselskab, som transporterer strøm til din bolig, kan du indtaste din adresse her. 

Følg dit forbrug

Du kan følge dit forbrug under minForsyning her på hjemmesiden. Her kan du følge dit elforbrug time for time.

Grafer der viser varmeforbrug

Eldeklaration for 2023 offentliggøres af Energinet.dk. 

 

Deklarationen viser brændselsfordelingen samt de tilhørende miljøpåvirkninger ved almindeligt salg af elektricitet i Danmark.

Med selvbetjening kan du nemt og hurtigt se dit forbrug, tilmelde dig betalingsservice og meget mere.